جای واکسن بچم اینجور شده چکارکنم

تصویر
۵ پاسخ

طبیعیه اصلا دست نزن خودش خوب میشه

اشکالی نداره فقط دستش نزن خودش خوب میشه چندبار همینطوری میشه خودش خالی میشه بعدش دیگه خوب میشه

خودش تخلیه میشه حالا برا پسرم اندازه یه توپ شیطونک ورم کرده بود اومده بود زیر بغلش بردم دکتر چندتا دکتر بردم گفت خودش خوب میشه خوب شد

طبیعیه

عفونت کرده ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی