۲ پاسخ

دوباره برو دكتر بهش بگو خيلي پيش اومده كه بهشون نساخته و مجبور شدن درش بيارن
با كاندوم يا قرص اوكي نبودي؟ دستگاهم خيلي مطمعن نيست😬

چه قرصی

سوال های مرتبط