کیاااا فردا یا چن روز دیگه انومالی دارنننن

۱۳ پاسخ

من ۱۱وم نوبت دارم

منم یه هفته دیگه

منم یه هفته دیگه

مننننن چند روز دیگه

من فردددااااا نوبت دارم🥹😍🤭

من امروز رفتم ۱۸ هفته دو روز دکترم غر زد چرا زودتر نیومدی

باید وارد هجده هفتگی بشی بری آنومالی یا هیجده هفته باید کامل بشه بری ؟

من فردا ۱۷هفته ودوروزم برم بنظرتون یا صبر کنم

من یازدهم

آخر هجده هفته میرین آنومالی؟

قرار بود ۱۷ هفته و۵روز برم ولی میخوام ۱۸ هفتهو خورده ای برم

من۱۰فردا نوبت دارم

من چند روز دیگ همش کنجکاونم بدونم جنسیتشو

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ونهم بارداری