۷ پاسخ

من روز اول و دوم ی بار دوشیدم روز چهارم درد گرفت ی بازم دوشیدم و تمام خودش خشک شد اصلا اینکه میگن شب بده و فلان گوش نده بچه رو اذیت نکن

من تدریجی گرفتم از شیر
بخدا اگه یه قطره شیر تو سینم ورم نکرد انگار نه انگار
با اینکه قبل از اقدام به ترک‌شیر از یکی میخورد اون یکی میپاشید رو سروصورتش در این حد شیر داشتم

هیچی طاق باز بخواب اصلا دست به سینه هات نزن یا تو خواب به هیچ وجه بعد چند روز دردش می‌خوابه میتونی تو این دوران با آب یخ یا کمپرس یخ استفاده کنی خیلی آروم می‌کنه

توضیح کاملم تو تاپیکام نوشتم عزیزم حتمابخون شاید بدردت بخوره

بدترین کار در حق بچه اینه ک ترکش بدی دوباره بعد چند روز شیر بدی بهش!!!
من ازروز اول قرص گابرلین از داروخونه گرفتم خوردم فقط روز دوم سینم اذیتم کرد ..بعدش یبار دوشیدم و بااب گرم ماساژ میدادم اصلا اذیت نشدم خداروشکر

عزیزم میتونی توی دوره من شرکت کنی همه چی رو جامع و کامل توضیح دادم

سه شب بعد از اینکه خوابید و خوابش سنگین شد بهش شیر بده

سوال های مرتبط