مرخصیام
انشاءالله دیگه اول مهر
دیگ نزدیک یک سالش میشه امیدوارم خودش همکاری کنه
من از نوزادی به شیشه و شیرخشک هم عادتش دادم
من شیر خشک میدم سعی میکنم شیفت عصربرم
۹ ماه مرخصی زایمان داریم
من دیگ آخراشه باید برم نمیدونم چکار کنم صبح شیرشو بدم و برم شوهرم صبحانشو بده تا ظهر هم ۱ بار بیاره شیرش بدم ۱ ساعتم پاس شیر دارم
کلا سخته خیلیییی همش دارم بهش فکر میکنم 🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.