۴ پاسخ

مرخصی‌ام
ان‌شاءالله دیگه اول مهر
دیگ نزدیک یک سالش میشه امیدوارم خودش همکاری کنه

من از نوزادی به شیشه و شیرخشک هم عادتش دادم

من شیر خشک میدم سعی میکنم شیفت عصربرم

۹ ماه مرخصی زایمان داریم
من دیگ آخراشه باید برم نمیدونم چکار کنم صبح شیرشو بدم و برم شوهرم صبحانشو بده تا ظهر هم ۱ بار بیاره شیرش بدم ۱ ساعتم پاس شیر دارم
کلا سخته خیلیییی همش دارم بهش فکر میکنم 🥺🥺

سوال های مرتبط