برا منی ک بچم و ول کنی سینه رو از دهنش درنمیاره حرفایه شما عجیبه😐من شده شب بیدارمیشه تاخود صب میک میزنه دکتر گفت نذار منم دیگ نهایتا میذارم بیس دیقه بخوره بعدش جداش میکنم
پسر من صبح تا شب،شب تا صبح دهنش باشه هیچی هم نیاد الکی میک میزنه فک میکنه پستونکه ولی پستونک دوس نداره
پسر من ۱۰ دقیقه بخوره رکورد زده عروسی میگیرم از شادی😑🤣
قربون شیشه شیر پس😂😂دوتا بچه هام سینه مو نگرفتن اصلا درکی از شیر دادن از سینه ندارم
حالادخترمن ظهرهرچندساعت بخوابه سینه بایددهنش باشه
والا خاهر بچه من منو کشته ساعتها شده میخوره ول نمیده بزور میکنمش تا میزارمش زمین بیدار میشه و از اول شروع میکنه کمر نمونده برام سینه هام کلا زخمه
من ی سینمو ۱۵ الی ۲۰ دیقع میخوره دیگ تموم
دقیقا منم مشکل تورو دارم ولی فکر کنم همه همینن
من که ۱۰ دقیقه که میخوره دیگه سینم خالی میشم بچمم سرسینمو میگیره عین پستونک مک میزنه کبود شده دردمیکنه🤦♀️
دختر من وقتی خابه بیدارمیشه برا شیر،چنتا قلپ میخوره دوباره خابش میبره،وگرنه اگه خاب نباشه در حد ی رب میخوره، البته ی سینه
دختر منم مثل توعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.