وای اسم تب میاد میترسم لیام ۳ شب تب کرد با قطره و شیاف نهایت ۳ ساعت میومد پاین اونم میشد ۳۷/۵بردم دکتر گف رزوئلا گرفته بدش،بدنش و صورتش و چشمش مث سرخک
تا ۳۷/۵ تب دندونه از اون بالاتر مال دندون نیست
دندونای نیس ک انچنان تبو اذیتی ندارن سبکترینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.