۳ پاسخ

وای اسم تب میاد میترسم لیام ۳ شب تب کرد با قطره و شیاف نهایت ۳ ساعت میومد پاین اونم میشد ۳۷/۵بردم دکتر گف رزوئلا گرفته بدش،بدنش و صورتش و چشمش مث سرخک

تا ۳۷/۵ تب دندونه از اون بالاتر مال دندون نیست

دندونای نیس ک انچنان تبو اذیتی ندارن سبکترینه

سوال های مرتبط