۱۰ پاسخ

عزیزم پیمانت چیه؟

فکر خوبیه منم درست میکنم 👌😍

به درخواست همسر امروز درست کرده بودم😋

من یکی دوبار درست کردم خیلی بد شد 🫠

هویج رنده شده ریز =۲ پیمانه
آرد سفید = ۱/۵ پیمانه
تخم مرغ به دمای محیط رسیده =۲ عدد
شکر =ا پیمانه
روغن مایع = ۱/۲ پیمانه
گردوی خورد شده =۱/۲پیمانه
بکینگ پودر=۱/۵قاشق چایخوری
دارچین =۱ قاشق چایخوری
وانیل = نوک قاشق چایخوری
.
.
.
تخم مرغ و شکر و وانیل رو ۵ دقیقه با دور تند همزن هم بزنید
تو یه کاسه جدا هم مواد خشکو : آردو بکینگ پودرو دارچین که دوسه بار الک کردین رو کم کم به مواد اضافه کنید و دورانی و خیلی آروم هم بزنید
بعدشم که یکدست شد موادتون بهش
هویج خورد شده و گردو رو هم اضافه کنید و فقط درحد یک دست شدن مواد هم بزنید خیلی هم نزنید چون پف کیکتون می‌خوابه و چون هویچ داخلش کیکتون خمیر میشه
من چون خودم تو قابلمه میخوام درست کنم قابلمه رو داخلش کاغد روغنی ميندازم مایه کیک رو میریزم داخلش و یه دم کنی هم در قابلمه میذارم با یه شلعه پخش کن میذارم ۴۰ دقیقه بمونه بعدم که با خلال دندون تست میکنم اگه کیک بهش نچسبید آمادس😍😋
اگرم تو فر میذارید از قبل چند دقيقه فرو گرم کنید تو دمای ۱۸۰ ،همون ۴۰ دقیقه اینا بمونه اوکی
.
اینم از مواد و ستور پختش خانوما

دستورش بزار گلم منم درست کنم

منم دوس دارم درست کنم بلدم نیستم وقتشم ندارم

من امروز برا مشتریم‌زدم

کو دستورش

من امشب درست کردم عالی شد توش زعفران و گلاب ام زدم 😍😍😍😍

سوال های مرتبط