دختر دایی من میگفت هم بی بی منفی بوده هم آزمایش تازه سونو واژینال هم نشون نداره جنین بعد یکی دو هفته سونو شکمی رفته بود متوجه شده بود حامله ست
بله بیبی چک منو نگاه کن
منم همین بلا سرم اومد تستام همهمنفی ازمایش منفی...ایقد زعفرون و دوایه گرم خوردم فقط درد داشتم رفتم سونو گفت باردار بودی سقط شده...بقایا داری
اره میشه
من تو بارداری اولم پریودم عقب افتاد بیبی زدم نشون نداد رفتم تو مطب دکتر خون دادم با کیت مخصوص خودشون که مطمئن بشن ،بازم گفتن باردار نیستی،دکتر پروژسترون تجویز کرد زدم باز پریود نشدم بعد ۲۰ روز از موعد پریودی تازه تیتر بتام مثبت شد🫠
اره من سر جفت بچه هام تازه سر دختر اولم بتام هم منفی بود سونو واژن رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.