اسم سبحان قشنگه؟؟؟؟ شیکه بنظرم ولی شک دارم

۷ پاسخ

اره خیلی قشنگه

نه جالب نیست

اسم قشنگیه منم دوست دارم

اسم قشنگیه اما اگر براتون مهم نیست قدیمی باشه بزارید اسم پدربزرگ مامانم سبحان بود

قشنگه

اسم سلیقه اییه . بستگی به خودتون داره . من دوست ندارم

منم خیلی دوس دارمم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری