۷ پاسخ

آوج کجاس؟؟؟

عه مث منی😀
تا خدا نخواد نمیشه خواهر
درخواست میدم
همو داشته باشیم

منم همین طور عکس رنگی رفتی؟؟

اقدام داشتی یه روز درمیون؟!

منم همينطور😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چند روزه ازاد سازی زدی بعد چند روز پریود شدی

منم با ۳تا فولی ۱۹ و ۲۱ و ۱۴ باردار نشدم
تا خدا نخاد نمیشه 🥺
خدا این ماه انشالله دل هممونو شاد کنه

سوال های مرتبط

مامان یارا شدم❤️😍 مامان یارا شدم❤️😍 قصد بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری