۶ پاسخ

اب بریز تو قابلمه بجوشه بعد ارد برنج بهش اضافه کن
اب جوشیده نریز چون اب نباید دوبار بجوشه مضره

من با آب سرد آردو حل میکنم بعد میذارم بپزه

با شیر خودت یا شیر خشک یا آب نصب لیوان معمولی
شیر پاستوریزه استفاده نکن

من جوشیده سرد شده میریزم ولی فک نکنم فرق داشته باشه در هر حال موقع درست کردن میجوشه دا

باشیرپاستوریزه درست کن

آب جوشیده استفاده کنید

سوال های مرتبط