مامانا کسی از این مولتی ویتامینا میده بچش

تصویر
۱۸ پاسخ

آره فقط صبح بعدصبحانه یانهار

من میدم

اره عالیه

من دوماه پیش میدادم به دختر اشتهاش خیلی خوب بود،همینکه عوض کردم دیگه بد غذا شد و بی اشتها شد🤦‍♀️😑

بله میدم

اره من میدم همینو

آخ‌میشه بگین درشو چجوری باز میکنین 😫 چرا یجوریه درش ؟

دروشو نمیتونم باز کنم خیلی سفته

من قبلا میدادم

من میدم اره

چند خریدین؟
من الان قیمت کردم یه داروخانه ۲۹۸ میداد، یکی دیگه ۳۰۶ تومن
مگه میشه؟؟؟ هرکی یه قیمت میده

آره منم میدم

آره بنظرمن از همه بهتر همینه

آره عالیه

اره منم ب پسرم میدادم خیلی خوب بود

اره من میدم

من میدادم بد نبود میخورد اما اشتهاش تغییر نکرد

بله من

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی