۱۴ پاسخ

بدون اینستا زندگی قشنگتره

می‌خوام نشه...
از حق طبیعی محروم کردن الان دارند با منت بر میگردون به مردم...

مردم هم خوشحااااااال😏😏😏😏

مردم با اینترنت کار می‌کنند درآمد زایی میکنم فقط اینستا که نیس

میخوام صدسال سیاه باز نشه

نه لغو شد تصویب نشد امروز

تا۲۴ساعت دیگه کاملا وصل میشه

میگفتن ولی دوباره نوشتن به تعویق افتاده

تا امشب وصل میشه

حالا باز هم بشه حتما ميخاد افزايش قيمت هم داشته باشه

اینستا بازه اگه فیلتر شکنت خوب باشه

یعنی اگه برگرده بازم اینستا و... فیل می خواد یا نه

فک کن از بازشدن نت ک ی چیزخیلی عادیه داریم ذوق میکنیم🫤🫤🫤🫤🫤

آره درسته

آره آقای پزشکیان دستشورشو ابلاغ کرده

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی