من تا سه و نیم چهارماهگی کوچیکه رو دادم
از چهارماهگیش تا الان که نه ماهشه وسطی رو دادم
اون یدونه بزرگتر هم گرفتم که برای بعد یکسال بهش بدم
البته سرشیشه جدا خودم گرفتم
من سایز کوچیک گرفتم بیشتر بخاطر شستنش که دست تا اخر بره اون تهش تمیز شه
والا اون که نوشته دوتا قطره میاد هم واسه دختر من زیاد بود
من یدونه از چپی و یدونه از راستی گرفتم
یکی ام دکتر براون کوچولو اگر کولیک داشت
من کوچک گرفتم فروشنده گفت باید اول کوچک بخری
۱۲۵میل بگیر
من همین شیشه شیر کوچیکه رو گرفتم فروشنده میگفت اینو برا نوازد میبرن
کوچکترین بگیر برای نوزاد مناسب اگه شیشه شیر قبول کرد و اوکی بودی بزرگترش بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.