خانوما کدوم سایز لباس و بیشتر بگیرم؟

۲ پاسخ

از هر سایزی دو دست لباس بیشتر به کار نمیاد چون سریع رشد میکنه سه تیکه بگیر بلیز و شلوار و زیر دکمه ای

من که سایز یک بیشتر گرفتم سایز صفر دوتا بیشتر نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری