خانوما لباس نوزادی سایز چند بگیرم چند دست لازمه

۳ پاسخ

صفر و یک

گلم الان من استفاده میکنم بنظرم چهار پنج دست همون سایزصفر سه روبایدبگیری یک هم دودست بعد چهل روز یادوماه بپوشونی اگه نتونی بری بیرون داشته باشی

سایز 0 و 1 و 2 بگیر صفر دو دست یک و دو سه دست

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی