۱۱ پاسخ

صفر تا ۳ماه هم حتما بگیر چون یک خیلی بزرگه اوایل

من صفر دوست
ست بیمارستانیشم هست
یک هم یدونه سرهمی و دست بلوز شلوار .دوتام شلوار تکی گرفتم
اینا ک گرفتمم همشون س تیکه پنج تیکه ان

من خیلی تحقیق کردم اگه بچه زیر۳کیلوباشه صفرنیازه من یه پنج تیکه صفرگرفتم بایه ست سرهمی بیمارستانی احتمالادودست دیگم صفربگیرم
۳تاسرهمی ۱گرفتم ٫زیردکمه ۲تابلوزیکی دوتا.
۳و۴تاسه تیکه ۲گرفتم
دوسه تا۳

ازینایی ک سرویس هستن نگیر تا میتونی تیکه ای بگیر نیم استین بادی و شلوار و بلیز استبن دار جلو دکمه چون شورت و رکابی استفاده نمیشن زیاد

گلم کم بگیر چون هم سایز بچه رو نمیدونی هم زود کوچیک میشه
من ۰ ۳ دست گرفتم
۱ ۲ ۳ هم پک کامل مثلا شورت شلوار زیر دکمه استین کوتاه آستین بلند آستین بلند دکمه دار
این مدلی گرفتم کامل تا ۳
یه چند دستم بیرونی اینا

سایز صفربگیر حتما من نگرفتم بچم کوچلو بود ۲تا رفتم گرفتم سایز ۱ برای بزرگ الان وزن بچم ۳۳۰۰ ۳دست سایز ۱بگیر ۲_۳دست سایز ۲ بگیر سایز ۳ ام دارن میتونی بگیری

چند دست سایز یک بگیر بچه من ۳۳۰۰ بود سایز یک هم بزرگه براش بالاخره خیس میشه بالا میاره مجبوری عوض کنی من ک ۳ دست سایز کوچیک دارم و فعلا همونار استفاده میکنم بعدا بزرگ شد سایز بزرگ میگیرم

۲ بیشتر بکار میاد

۳ دست سایز یک خوبه.زیاد نگیر من کلی نو موند رو دستم

ببین ازهرکدوم دو یا سه دست بخری بسه
یکی کثیف شد سریع بشوریش اون یکیو استفاده کمی

یک دو سه دست بگیر مابقی دو
صفرم که اصلا نگیر ک بکار نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی
مامان آرکان  👶🏻🩵 مامان آرکان 👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی