۷ پاسخ

سلام منم دارم میدم طعم کاکائویی رو
ایشالا ک خوب باشه برا بچه هامون

من بین پدیاشور یا گین آپ موندم کدومو بدم خیلی لاغره
میگن پدیاشور سنگین زیاد نباید بخورن حالا موندم
شما دکتر تجویز کرد براش؟

دکتر تغذیه برا این که پسرم عظله بسازه داده بهش ۸ سالشه

واسه چی خوبه

من به پسرم داده بودم چند ماه تغییری حس نکردم روزی یک وعده باید داد طعم کاکاعویی میدادم

واسه چی میدن؟

آره من تقریبا سه ماه دارم میدم، دکتر براش تجویز کرد. خوبه خوشمزه هم هست طعم بیسکویتیش

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۳ سالگی