۵ پاسخ

برای بچه اول نه ولی بچه های بعدی اره چه اشکالی داره البته اگر انقدر مهم باشه براتون از هر دو جنس داشته باشین

نظرات متفاوت هست
من خودم سه پسر دارم اگر قرااااار. بود که نیست بچه دیگه داشته باشم باشم ivf نمیکردم

آره چرا نباشه

شخصیه من اصلا خوشم نمیاد

ریسکه

سوال های مرتبط