برای بچه اول نه ولی بچه های بعدی اره چه اشکالی داره البته اگر انقدر مهم باشه براتون از هر دو جنس داشته باشین
نظرات متفاوت هست
من خودم سه پسر دارم اگر قرااااار. بود که نیست بچه دیگه داشته باشم باشم ivf نمیکردم
آره چرا نباشه
شخصیه من اصلا خوشم نمیاد
ریسکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.