رفلاکسه عزیزم تا زیاد تر نشده ببر دکتر
رفلاکس داره خییییلی مراقب باش چون شیر داخل دهن اگر برگرده بالا بره تو گلوش خطرناکن..حتما حتما حتما ب پهلو بخابون و یا تو سطح شیبدار آروغشم خوب بگیر تعداد دفاعات شیرتو بیشتر و حجمشو کمتر کن...این پیامو از ی مامان رفلاکسی شدید میگیری😂🤌🏻♥️
شاید رفلاکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.