خانما دختر من عوق میزنه گاهی وقتا مال چیه

۳ پاسخ

رفلاکسه عزیزم تا زیاد تر نشده ببر دکتر

رفلاکس داره خییییلی مراقب باش چون شیر داخل دهن اگر برگرده بالا بره تو گلوش خطرناکن..حتما حتما حتما ب پهلو بخابون و یا تو سطح شیبدار آروغشم خوب بگیر تعداد دفاعات شیرتو بیشتر و حجمشو کمتر کن‌.‌..این پیامو از ی مامان رفلاکسی شدید میگیری😂🤌🏻♥️

شاید رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی