۹ پاسخ

خیدی غلیظ میشه ۹۰ تا رو باید ۳ تا پیمونه بریزی

واسه یبار مشکلی پیش نمیاد

حتما باید ۳ تا بریزی

مشکل گوارشی میگیره بچه

یبوست بوجود میاد هر ۳۰تا اب ۱پیمانه

روی قوطی شیر نوشته زیاد تر شیر بریزی آب بدنش کم میشه، کم تر بریزی بچه سیر نمیشه

غلیظ میشه و باعث یبوست بچه میشه
واسه هر ۳۰ سی سی یه پیمونه شیرخشک باید بریزی

برای نود تا سه تا پیمانه باید بریزی ، زیاد تر بریزی آب بدنش رو میکشه

یبوست میشه

سوال های مرتبط