روز ۱۲ آزادسازیم هاله انداخته مثبته یعنی

تصویر
۱۱ پاسخ

تا ۱۴ کاذبه عزیزم منم تا۱۴ زدم کاذب بود انشالله مثبت باشی

مبارکت عزیزم میشه بگی چند وقته از این داروهای تحریک تخمک استفاده کردی؟؟
اگه میشه جواب بده حتما ممنونت میشم♥

چرا خط هاش بندری میرن صاف نیستن

روز ۱۲ازاد سازی اثر آمپول هستش فدات شم ...روز ۱۴بزن ....الهی که بارداری

هم مثبته هم دوقلو 😂😂

مبارکه عزیزم

آره عزیزم وقتی هاله بیوفته ینی مثبته مبارکت باشه

مبارکهههه😍🥺

انشالله که مثبتی چندتا آمپول زدی

فک کنم‌مثبته عزیزم ولی متتظر بمون ک پریودت عقب میفته یا نه

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

عاطی عاطی قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماه مامان ماه هفته سی‌وهشتم بارداری