تا ۱۴ کاذبه عزیزم منم تا۱۴ زدم کاذب بود انشالله مثبت باشی
مبارکت عزیزم میشه بگی چند وقته از این داروهای تحریک تخمک استفاده کردی؟؟
اگه میشه جواب بده حتما ممنونت میشم♥
چرا خط هاش بندری میرن صاف نیستن
روز ۱۲ازاد سازی اثر آمپول هستش فدات شم ...روز ۱۴بزن ....الهی که بارداری
هم مثبته هم دوقلو 😂😂
مبارکه عزیزم
آره عزیزم وقتی هاله بیوفته ینی مثبته مبارکت باشه
مبارکهههه😍🥺
انشالله که مثبتی چندتا آمپول زدی
فک کنممثبته عزیزم ولی متتظر بمون ک پریودت عقب میفته یا نه
مبارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.