۶ پاسخ

واییییییییییی نه خیلی زود خیس میشه کلا پنبش جمع میشه من که ندوست😑😑😑
کهنه از این بهتره

اینا خوب نیست زود باید عوضش کنی بعد میبی با قیمت ماد بی بی برات فرقی نداشته

ن اصلا خوب نیس 300تا400تومنم هس نم میده جمع میشه

نمیدونم چرا این عکسو دیدم یهو استرس زایمان گرفتم🤭🤭

من اون روز تو فروشگاه پوشک باربی دیدم ۴۰ تایید ۳۷۰
ولی من ترسیدم بردارم به ایلیا نسازه.

نه اصلا خوب نیستن خیلی زود پر میشه پس میده ناجور
قیمتش ۲۶۰

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری