۴ پاسخ

من پارسال تابستون شیائومی گرفتم ۲/۵

من پارسال گرفتم یه تومن

بستگی داره چی بخوای
اپل
سامسونگ
شیاعومی

من سه چهارسال پیش اپل واچ سری ۸ رو ۱۸ تومن گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آوا و گل پسرم مامان آوا و گل پسرم ۱ سالگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی