۱۰ پاسخ

برا بچه اکتیو آبی بگیر عالیه پینو هم صورتی خوب نیست آبی بهتره
برا خودمونم همیشه اکتیو میگیرم

من تست نارنجی استفاده میکنم عااااالیه

کامفورت فقط بوش خوبه پلک کنندگیش افتضاحه اکتیو هم خوبه

من برا خودمون پرسیل
برا لنا پینو استفاده میکردم اینبار اکتیو گرفتیم از هردوتاشونم راضییم

هیچی مثل صابون سفید نیس
من با صابون سفید فیروز لکه ها میشورم میندازم لباسشویی مایع فیروز آبی هم میریزم یکمم مایع ظرفشویی میندازم جلو نور خورشید درجا پاک میشه لکه هاش

من مای بیبی میزنم خیلیییی خوبه

من واسه خودمون تست و رنگین تاژ واسه بچه ام فیروز استفاده میکنم

اسپری لکه بر پینو بگیر شب اسپری کن صبح بنداز با مایع لباسشویی تو ماشین

تست،پرسیل ،اکتیو اینا همشون خوبن
برا بچه هم بنظرم فیروز و پینو و اکتیو

این سری کامفورت گرفتم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی