منم یک هفته دیرتر زدم چون واکسن نبود بهداشت اشکال نداره چیزی نمیشه خلاصه ولی همون تاریخی ک رفتم واسه چهار ماهگی هم همون تاریخو داده
نه چند روز این ور و اون ور مشکلی نداره
حتی برای بعدیشم لازم نیست دیر تر ببری
ن عزیزم اشکال نداره منم 16 دوماهش شده بود ولی 21 واکسن زدم
من چون ختنه کرده بودمش یه هفته دیرتربردم ،پرسیدچرا دیر اوردی گفتم منتظربودم ختنه ش خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.