۴ پاسخ

منم یک هفته دیرتر زدم چون واکسن نبود بهداشت اشکال نداره چیزی نمیشه خلاصه ولی همون تاریخی ک رفتم واسه چهار ماهگی هم همون تاریخو داده

نه چند روز این ور و اون ور مشکلی نداره
حتی برای بعدیشم لازم نیست دیر تر ببری

ن عزیزم اشکال نداره منم 16 دوماهش شده بود ولی 21 واکسن زدم

من چون ختنه کرده بودمش یه هفته دیرتربردم ،پرسیدچرا دیر اوردی گفتم منتظربودم ختنه ش خوب بشه

سوال های مرتبط