من چندماهه از پیرکس استفاده میکنم
پلاستیکیا خیلی زود بو میگرفتن
فقط سر شیشه شو عوض میکنم هرماه
من از اول شیشه داشتم بی بی لند خیلی هم راضیم
ابجوش بریز توش خراب نمیشه. کدر نمیشه. راحت ضدعفونی میشه
ولی اگه گرفتی دهانه اش پهن باشه
اینا باریکن شستنشون سخته
بی بی لند داره ۱۵۰ میل و ۲۴۰ تا که دهنه اش پهنه
من گرفتم نشکست حتی رو کاشی هم افتاد
سنگینه و خطر شکستگی داره. من دوتا داشتم یکیشو خودم شکستم یکیشو هم حواسم نبود پسرم زد روی سرامیک شکست. خداروشکر خودش چیزیش نشد
زر نزنا بزغاله میمون😒
میگم پیرکس بگیرم میگی نههههههه حالا خودش رفته تو ذهنش بزنم بمیریا😮💨
الان یهو پرتش میکنه میشکنه سنگینم هس ب نسبت معمولیا بلند کردنش براش سخته
از دست من افتاد خورد شد
از اونی که روش خرس داره خیلی خوشم اومدهه🥺
بچت بزرگه پرت میکنه میشکنه😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.