۶ پاسخ

من ۲۸ رو ۴ روز ۱۱۴۸ بود دکتر گفت کمه

خیلی خوبه آبجیمم هم هفته شما1200بود عالیه به نظرم

بستنی بخور برای منم همین بود فقط بستنی خوردم با چهار قوطی لیدی میل

اینو ببین

تصویر

نرمال عزیزم نگران نکن خودتو

هرروز تخم مرغ آبپز و سیب زمینی
شیر
ماست پروبیوتیک
میوه
بادوم درختی شیرین بخور

سوال های مرتبط