منو نی نی همین الان یهویی🫠🥹🐣🍼

تصویر
۶۰ پاسخ

ای جاااان قدم نو رسیده مبارک عزیزم🩷

مبارک باشه عزیزم

مبارک عزبزم😍

ایجاااانم
مبااارکا باشه عزیزدلم😍

قدمش مباااررررک😍
من انقدددد درد کشیدم نتونستم خودم عکس بگیرم🫠🥹

ماشالله بهش قدم نو رسیده مبارک ایشالله بهتر باشی

خانما اینو درنظر بگیرین که هرچی ادم جووونتر باشه قدرت تحملش بیشتره.الان ما زایمان اول وبارداری اولم تا این یکی زمین تا اسمون فرق داره

عزیزم برا نامه سز ب دکترت زیر میزی دادی؟

ای ماشالا زنده باشه بسلامتی

عزیزم مبارکه زیر سایه پدرمادر بزرگ بشه😍🥰

قدمش مبارک 🌷🎂🌹

مبارکه عزیزم🥹🩷من که هنوز نینی کوچولوم رو ندیدم🥲تو دستگاهه🥺

اوخییی چه مامان و دختر نازییی
ماشالله بهتون
مبارکت باشه عزیزممم

مبارکه چه خوشگلین دوتاتون ماشاالله😍💗

اخییییی عزیزم مبارکههههه ایشالا زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه 🥰🥰🥰🥰کی بشه منم مثل شما دیگ انتظار تموم بشه و نی نی مو به سلامتی بغل بگیرم ایخدا

اخی مبارکه گلم😍🤗

مبارکه عزیزم😍🥰

قدم نو رسیده مبارک گلم زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه 🧿💕

ای خداا چ نازین
مبارک باشههه

ای جونم ماشاالله😘😘😍

ای جان مبارکه عزیزم❤️

مبارکه عزیزم قدم نورسیده مبارک

ویی خدااااا‌
تبریک میگممممممم

عزیزم اکستنشن مژه انجام دادی؟؟

عزیزم اکستنشن مژه انجام دادی؟؟
منم میخام انجام بدم
میخاستم بدونم اگه انجام دادی گیر ندادن و اینکه راحت گزاشتی؟

بعد بی حسی رفت درد نداشتین؟پمپ درد داشتی

ماشالله به نی نی 😘❤️🥺😍

ایجانم قدم نو رسیده مبارک دختر 🩷🫠 چه مادر دختر ناز کوچولویی👼🏻😁🫠

مبارک باشه عزیزم قدمش مبارک پرازآرامش و خوشبختی ؟
کجا زایمان کردی هزینه زایمانت چقدر شد میشه راجبش یه توضیحی بدی

مبارکه عزیزم کنارهم سلامت باشین

خداروشکر عمل خوبی داشتی
من ادم حساس و نازک نارنجی نیستم ولی واقعا سخت بود واسم حین عمل انگار هشت کیلو وزنه روی سینه ام بود حالم خیلی بد بود نفس کم آورده بودم واسم اکسیژن گذاشتن
از اتاق عمل هم که اوردن بیرون تا تو اتاق سه تا تخت جا به جام کردم درسته هر سری چند نفری بلند میکردن ولی من حتی تخت رو سمت بخش میبردن حرکت میکرد حس میکردم دلم به شدددت درد میکنه که التماس میکردم یواش تر برن
بعد گفته بودن تا هشت ساعت متکی زیر سرت نزار شما چطور سرت بالاست؟

مبارکه عزیزم ایشالا بسلامتی بری خونه وحسابی بی خوابی بکشی 😍😍🥰🥰

واقعلا مثل اسمش زیباست براش اسپند دود کن

مبارکه گلم چه حس خوبی گرفتم از عکست یعنی میشه خدایا منم دردی نداشته باشم خیلی میترسم زایمانت چطور بود اون آمپول بی حسی کمر درد نداشت من از اون خیلی میترسمممممم بیمارستانش تمیزه

ای جانممممم😍😍انشاالله قدمش پرخیروبرکت باشه

به سلامتی عزیزم خوش قدم باشه انشاالله
کدوم بیمارستان بودی عزیزم؟دکترت کی بود؟

عزیزممم به سلامتییی مبارکا باشه کدوم بیمارستان بودی

ای خدا دوتا لپ گلی تو عکس🩷😍 قشنگا🌸

آخی عزیزم مبارکت باشه خدا نگهدارتون باشه

مبارکه عزیزم 😍خداحفظش کنه 😘

ای جانم قدمش خیر عزیزدلم

عزیزم مبارک باشه بی‌حسی بودی یا بیهوشی؟؟

مبارکه
تن هر دو سلامت باشه
اون باکس گل مصنوعی هست یا طبیعی؟ طبیعی اجازه میدن؟

وووی ننه چجوری خوابیده انگاری کوه کنده

🥹🥲🩷🥺❤بسلامتی عزیزم
برا منم دعا کن این روزو ببینم🙃🙃

وووی مبارکههه نازززه

مبارک باشه ❤️ قدمش پر خیر و برکت . عزیزم به نظرم اون گل ها اگه طبیعیه از بالای سر نی نی بردارید 🌸

مبارکه چطو ارابش میکنین بخودتون میرسین قیافه من بعد زایمان شبیه مرده ها بود😁😁

مبارک باشه😍😍

خیلی مبارکه کدوم بیمارستان بودی

خوش قدم باشه عزیزم،انشاالله سالم باشین

عزیزم مبارکت باشه ان‌شاالله خوش قدم باشه برات...😍😍

ای جانممم عزیزم به سلامتییی😍🩷

وای عزیزممممم
قدم نو رسیده مبارک😍😍😍😍😍

عزیزم خوش به سعادتت. مبارک باشه قدمش😘😘😘

عزیزم مبارک باشه مثل مامانش قشنگه

قدم نو رسیده مبارک 😍🩷⚘️💖❤️

واییی اخییی🎀🥺

عزیزمممممم چه قشنگ ،چه وایب قشنگی داشت عکست ...به سلامتی مبارک باشه قدم نو رسیده💋😍

ای جانم 🥹مبترک باشه خوش قدم باشه الهی ،سزارین بودی عزیزم؟چجوری بود عملت؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۳ ماهگی
مامان نی نی✨️🫠 مامان نی نی✨️🫠 ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو✨️🐣 مامان علی کوچولو✨️🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان دوتا پرنسس🙃😍 مامان دوتا پرنسس🙃😍 ۴ ماهگی
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی