منم همین بودم ۳۶ هم انتی هم انومالی
تازه الان شده ۳۳ با سونو واژینال
تازه با کلی فعالیت و پله و سرکار رفتن و پیاده روی
نگران نباش الکی نارسایی نداری زیاد پایین نمیاد
اره خوبه من که 19هفته ام و طول سرویکس 33بود
اره عزیزم خوبه ولی بازم رعایت کن پایین نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.