خانوما طول سرویکسم خوبه؟ سونو شکمی بود

تصویر
۳ پاسخ

منم همین بودم ۳۶ هم انتی هم انومالی

تازه الان شده ۳۳ با سونو واژینال
تازه با کلی فعالیت و پله و سرکار رفتن و پیاده روی
نگران نباش الکی نارسایی نداری زیاد پایین نمیاد

اره خوبه من که 19هفته ام و طول سرویکس 33بود

اره عزیزم خوبه ولی بازم رعایت کن پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری