طول سرویکسم تو سونو شکمی ۳۵ بود اوکیه؟

۱۰ پاسخ

برا من شکمی 30 بود .چرا شیاف نداد بهم

برای منم شکمی ۳۵ هفته ۲۲

اره عالیه عزیزم استراحت مطلق بودی؟

واژینال و شکمی رو همزمان بده که مطمئن بشی عددش دقیقه

باید واژینال بدی که دقیقتر معلوم بشه

اره عزیز

اره خوبه

واژینال دقیقه عزیزم

برا من واژینال ۳۶ بود دکتر گف خوبه

اره.

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری