سونو شکمی ۳۷ بودم واژینال ۳۵ اوکیه؟ میشه دکتر اشتباه کنه؟

۳ پاسخ

واژینال دقیقه من سونو رفتم دکتر احمق گفت شده ۳۳ رفتم واژینال گفت اشتباه حساب کرده ۴۰هسش

درسته واژینال دقیق تره و از شکمی کمتره

فکر کنم واژینال همیشه کمتر از شکمیه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری