فکر کنم 40تومن
بیمه ما هم البرزه
بستگی به قرار داد تون داره نوع ۱ ثبت نام کرده باشی ۳۰ تومنه نوع ۲فک کنم ۸۰ تومنه نوع ۳ رو یادم نیس
منم البرزم رفتم پرسیدم سقف بیمه ام نامحدوده
ب همسرت بگو از سرکار بپرسه یا زنگ بزن پشتیبانی بیمه تون میگن
منم بیمم البرزه گفتن ریپلای بزنم منم ببینم عزیزم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.