۴ پاسخ

وقتی زود آزمایش میدی هم روحیت داغون میش اذیت میش هم دیگ نمیتونی امید وار بشی روز ۱۶ باید تست بدی

چند وقت اقدامی ؟ من دوسال و هفت ماه با دارو

بابا زود ازمایش دادی از روز ۱۴.۱۵ تازه باید ازمایش بدی

سلام..عزیزم زود رفتی یکم دیگه صبر میکردی روز ۱۶ میرفتی

سوال های مرتبط

مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ......... مامان ......... هفته هشتم بارداری