وقتی زود آزمایش میدی هم روحیت داغون میش اذیت میش هم دیگ نمیتونی امید وار بشی روز ۱۶ باید تست بدی
چند وقت اقدامی ؟ من دوسال و هفت ماه با دارو
بابا زود ازمایش دادی از روز ۱۴.۱۵ تازه باید ازمایش بدی
سلام..عزیزم زود رفتی یکم دیگه صبر میکردی روز ۱۶ میرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.