ازمایش بتا دادم منفی شد بعد ۱۵ روز ازاد سازی

۳ پاسخ

زود بوده

میدونم حس بدیه
منم ماه قبل همینطوری شدم

انشالله خدا همه چشم انتظاران رو یه یچه سالم و صالح عطا کنه

ان شاالله ماه اینده مامان میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری