مامانا کی لگد های نی نی میاد بالا هنوز زیر شکممه...

۸ پاسخ

منم پایین حس میکنم پس کی میاد بالا؟

من وارد ۲۷ که شدم یواش یواش داره میاد بالای نافم

من‌ تازه دارم حس میکنم اونم سمت چپ کنار نافم

من پایین حس میکنم هنوز

بچه میچرخه به مرور تکون هاشو جاهای دیگم حس میکنی صبور باش🙂

برای من هنوزم پایین میزنه

برا من هنوزم پایینه، بستگی داره بچه خودش کجا بیش تر بره بچرخه

برای من گاهی پایینه گاهی نزدیک معدم

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری