منم پایین حس میکنم پس کی میاد بالا؟
من وارد ۲۷ که شدم یواش یواش داره میاد بالای نافم
من تازه دارم حس میکنم اونم سمت چپ کنار نافم
من پایین حس میکنم هنوز
بچه میچرخه به مرور تکون هاشو جاهای دیگم حس میکنی صبور باش🙂
برای من هنوزم پایین میزنه
برا من هنوزم پایینه، بستگی داره بچه خودش کجا بیش تر بره بچرخه
برای من گاهی پایینه گاهی نزدیک معدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.