۴ پاسخ

فکرای مثبت کن شاید دوقلوعه

اگر کم بشه خوب نیست

نه خیلی ام نرماله

منم همینجوری بودم
آزمایش اول ۴۰۵ بودم
بعد ۴۸ ساعت
۳۳۰۰
فک کردم شاید دوقلوعه
ولی نه نگران کننده بود نه دو قلو
بمن گفتن نشونه خوبیه
نمی‌دونم حالا

سوال های مرتبط