۸ پاسخ

من دادم خوشش نیومد زود دَل‌َمه میبنده خوشم نیومد کلا دو بار دادم

اره من میدم دخترم دوس داره خوشمزس بوی خوبی هم داره

من اینو وقتی میدم گندم و خرما ولی بهش بادوم و پودر سنجدم قاطی میکنم

من از چهار ماهگی دادم بهش
حریر بادام خودم درست کردم ولی سرلاک فرنی برنج وای چقدر خوشمزست خودمم میخورم دخترمم عاشقشع. حتما بگیر و شروع کن غذا شو .

اره عزیزم من به بچه اولم میدادم برا این یکی هم خرید از یه ماه دیگه بدم

اره خوبه دختر من دوسداره

من ب بچم میدم خیلی خوبه خوشمزه هم هست میخوره

اره من دادم خوشمزه شوهرم و پسر بزرگم میخورن😁😁

سوال های مرتبط