من دادم خوشش نیومد زود دَلَمه میبنده خوشم نیومد کلا دو بار دادم
اره من میدم دخترم دوس داره خوشمزس بوی خوبی هم داره
من اینو وقتی میدم گندم و خرما ولی بهش بادوم و پودر سنجدم قاطی میکنم
من از چهار ماهگی دادم بهش
حریر بادام خودم درست کردم ولی سرلاک فرنی برنج وای چقدر خوشمزست خودمم میخورم دخترمم عاشقشع. حتما بگیر و شروع کن غذا شو .
اره عزیزم من به بچه اولم میدادم برا این یکی هم خرید از یه ماه دیگه بدم
اره خوبه دختر من دوسداره
من ب بچم میدم خیلی خوبه خوشمزه هم هست میخوره
اره من دادم خوشمزه شوهرم و پسر بزرگم میخورن😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.