اینو دخترمن اصلا نمیگیره فکر میکنه بازیه 🤐🤣
فقط اونت میگیره
عالی من دوقلو هام از اینا صورتی شو دارن و دیگه هیچ شیشه شیری رو نمی خورن
عالیه
من برای پسرم فلیپس اونت گرفتم دکتر براون گرفتم لب نزد فقط همین مدل از بیبی لند رو میخوره
من که راضیمم
دختر من از همین داشت
پسر منم همین داره😍
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.