۷ پاسخ

اینو دخترمن اصلا نمیگیره فکر میکنه بازیه 🤐🤣
فقط اونت میگیره

عالی من دوقلو هام از اینا صورتی شو دارن و دیگه هیچ شیشه شیری رو نمی خورن
عالیه

من برای پسرم فلیپس اونت گرفتم دکتر براون گرفتم لب نزد فقط همین مدل از بیبی لند رو میخوره

من که راضیمم

دختر من از همین داشت

پسر منم همین داره😍

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رایان🪽🩵🫀🫧 مامان رایان🪽🩵🫀🫧 ۱۷ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی