اینا رو گرفیم
مولتی و اهن .
خوبن بنظرتون

تصویر
۳ پاسخ

اره عزیزم جفتش خوبه.
من مولتی پدیا بست میدادم آهن لیپوزوفر آبی.
از هر دو خیلیییی راضی بودم

من از این آهن میدم خیلی خوبه طعمشم عالیه

مولتی خوبه اهنشو‌نمیدونم
من سیدرال میدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی
مامان بردیا 🦋 مامان بردیا 🦋 ۱۰ ماهگی
مامان 🫘لوبیا🫘 مامان 🫘لوبیا🫘 ۱ سالگی