مامانا این شیشه شیر خوبه؟ کسی داشته ازش؟

تصویر
۵ پاسخ

من مدل روباهی همینو داشتم خیلی خوبه فقط سرشیشه اش جدا گیر نمیاد من پسرم پاره اش کرد دیگه گیر نیاوردم

قشنگه🤩

چه شیکه😍پیرکسه؟.

خیلی خوشگله قیمتش چنده؟

چ خوشکلهههه سرش چجوریه

سوال های مرتبط