۶ پاسخ

فک کنم اینا فتوسنتز میکنن 🤕

بچه های منم غذا نمیخورن کلی شربت گرفتم

وای من که رفتم یه شربت مولتی گرفتم حاوی زینک. اسمش سانستول هست تازه بدتر شد و هرچی مبخورد بالا می‌آورد. رفتم دکتر دکترش گفت چون بچت رفلاکس داره شربت های حاوی زینک حالشو خیلی بد مبکنه . دخترم از اونروز بدتر شده اعصابم خرده

این عزیزم

تصویر

الان یه چیزی بهت میدم براش بگیر اصلا سیر نمیشه

اشتها آور بگیر

سوال های مرتبط