فک کنم اینا فتوسنتز میکنن 🤕
بچه های منم غذا نمیخورن کلی شربت گرفتم
وای من که رفتم یه شربت مولتی گرفتم حاوی زینک. اسمش سانستول هست تازه بدتر شد و هرچی مبخورد بالا میآورد. رفتم دکتر دکترش گفت چون بچت رفلاکس داره شربت های حاوی زینک حالشو خیلی بد مبکنه . دخترم از اونروز بدتر شده اعصابم خرده
این عزیزم
الان یه چیزی بهت میدم براش بگیر اصلا سیر نمیشه
اشتها آور بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.