نترس عزیزم
وقتی بچه رو میزارن روی سینه ات همه استرسها و دردهات رو فراموش میکنی
سلام عزیزم نترس ان شاءالله که از پسش بر میایم
منم همینجوریم
دیروز خیلی استرس داشتم یزره دل درد اینا داشتم که رفتم بیمارستان نوار قلب گرفتن گفتن انقباض نیست خداروشکر
ولی یه تجربه شد یزره با استرس زایمان روبرو شدم
خیلی ترسیده بودم و هنوزم استرسشو دارم ولی ان شاءالله که میتونیم
فقط به لحظه بغل کردن فسقلی فکر کن
که همه دردا ان شاءالله یادمون میره
ان شاءالله به سلامتی فسقلی تو بغل بگیری قشنگم🥰
منم خیلی میترسیدم ولی چیزی نیست عزیزم
منم یجوریم نمیدونم چه احساسی دارم که انقد نزدیک شد به زایمان
نمیدونم میترسم استرس دارم یا خوشحالم 😓
به نظر من خیلی راحته اصلا استرس نداشته باش
منم سزارین اختیاریم تا جاییکه دیدم همه از خوبیاش گفتن ، الکی به خودت استرس نده ، دیگه بالاخره عمله یکم درد طبیعیه داخلش ولی چیز غیر نرمالی نیست
ببین منم هر وقت ترس میاد سراغم به این فکر میکنم که اینهمه آدم زاییدن چیشد؟ منم میزام پس💪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.