سلام من تو بارداری دارم وزن کم میکنم کسی اینجوری بوده

۹ پاسخ

ماه های اول وزن کم میکنی بعد میری بالا نگران نباش

دست راستت رو سر من.من با حالت تهوع شدید و بدغذایی هم اضافه کردم

اره خیلیا اینجورین

اره من تا الان ده کیلو کم کردم

حتما به دکتر بگو که خدای نکرده برای بچه ت مشکلی پیش نیاد

آره چون نمیتونی غذا بخوری منم همینجوریم

اره منم اونجوری بودم بخاطر ویارشدیدی که داشتم مهم ۴ماه بعدکه وزن بگیری

حتما تهوع داری نمیتونی خوب غذا بخوری داری وزن کم میکنی

آره منم اولش 4 کیلو کم شدم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری