ماه های اول وزن کم میکنی بعد میری بالا نگران نباش
دست راستت رو سر من.من با حالت تهوع شدید و بدغذایی هم اضافه کردم
اره خیلیا اینجورین
اره من تا الان ده کیلو کم کردم
حتما به دکتر بگو که خدای نکرده برای بچه ت مشکلی پیش نیاد
آره چون نمیتونی غذا بخوری منم همینجوریم
اره منم اونجوری بودم بخاطر ویارشدیدی که داشتم مهم ۴ماه بعدکه وزن بگیری
حتما تهوع داری نمیتونی خوب غذا بخوری داری وزن کم میکنی
آره منم اولش 4 کیلو کم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.