۴ پاسخ

من دیگ دختر پسر و قبل و بعد تخمک گذاری اینچیزارو ول کردم فقط میخام خدا بهم ی بچه سالم بده🥲همبن

اره. همه چی دست خداست

رحم اسیدی باشه دختر میشه
البته تغذیه هم باید رعایت بشه
بازم همه چی دست خداست

اره اگه اسپرم ضعیف باشه

سوال های مرتبط