خانومایی ک تو هفته ی من شیاف میزنید مقعدی میزارید یا واژینال؟

۱۰ پاسخ

مقعد

مقعدی بهتره

من مقعدی میذاشتم

من واژینال

مقعد میذارم
تا ۳۷ هفته دکتر گفته بذارم

مقعدی راحتترم

مقعدی

معقدی بهتره واژینال پس میده

منم میخام بدونم ..

مگه هنوز شما میذاری
من دو هفته پیش خودم سر خود قطش کردم
دکتر بهتون گفت فعلا بذارید

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد