کیا هم هفته من هست کی باید برم برا قلب تو دلیم

۳ پاسخ

۸هفته برو عزیزم

قشنگم بنظرم هشت یا نه هفته برو من اولین بار یعنی چند هفته پیش حامله بودم و بچم سقط شد
شیش هفته و چهار روزم بود رفتم سنو برای قلب قلبش تشکلیل شده بود ولی ایست کرده بود🥺

من ۸ هفته رفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری