خانمای هم هفته من شما رفتید برا تشکیل قلب؟
کی باید بریم؟

۳ پاسخ

من ۵هفته و ۶روزم بود رفتم دکتر گفت هنو صدای قلبش شنیده نمیشه برو ۸ هفتگی بیا... الان هفته ی دیگه باید برم... زود نرو الکی فقط پول سونو باید بدی... همون ۸هفتگی دیگه خیالت راحت میشه

نری بهتره بزار 7هفته تکمیل بشه

نرفتم. هفته هفت تموم شه بهتره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلارام 🥺🩷 مامان دلارام 🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد