مگه زردیش چنده
خدا کنه خیلی نگرانم حالا مجدد دوشنبه باید آزمایش بده
ازمایش اول تیروئید دختر منم مشکوک بود، دفعه دوم نرمال بود
نگران نباش انشاءالله چیزی نیست و خوبه
عزیزم بهداشت به من گفت اگه خدایی نکرده تیروئید داشته باشه بچه تا 3 سالگی فقط دارو مصرف میکنه بعدش دیگه خوب میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.