۴ پاسخ

مگه زردیش چنده

خدا کنه خیلی نگرانم حالا مجدد دوشنبه باید آزمایش بده

ازمایش اول تیروئید دختر منم مشکوک بود، دفعه دوم نرمال بود
نگران نباش ان‌شاءالله چیزی نیست و خوبه

عزیزم بهداشت به من گفت اگه خدایی نکرده تیروئید داشته باشه بچه تا 3 سالگی فقط دارو مصرف میکنه بعدش دیگه خوب میشه نگران نباش

سوال های مرتبط